Wat was de situatie?
“Het gebouw waar wij nu in zitten werd in 2014 opgeleverd. Toen hebben we de oude apparatuur van de vorige locatie meegenomen. We hadden toen drie of vier verschillende systemen draaien. Daar werd je echt tureluurs van. Allemaal verschillende smartboards en touchscreens, met ook nog eens verschillende versies. Dat werkte niet. Dus we wilden gewoon één uniforme standaard hebben voor alle lokalen. Dat werkt makkelijker, ook als je tegen problemen aanloopt, dan weet je gewoon wat het is.”
Waarom hebben jullie toentertijd voor InfoWorks gekozen?
“We hadden bij verschillende leveranciers offertes opgevraagd. Wat ons aanstond bij InfoWorks was dat zij een demomodel hadden dat wij konden gebruiken. Als wij klaar zouden zijn met het gebruiken van dit demomodel konden wij ze gewoon bellen en dan haalden zij het weer op. Dat sprak ons aan, want dan wisten we wat we eventueel in huis zouden halen.”
“Na die demoversie hebben we onze bestelling bij InfoWorks geplaatst. Ook vanwege de service die we erbij kregen en nog steeds krijgen. Je hoeft maar te bellen en het wordt zo snel mogelijk voor ons opgelost. Dat maakt het wel heel plezierig. Zodoende hebben wij toen alle borden laten vervangen.”